هداياي تبليغاتي

شركت هداياي تبليغاتي ادگيفت

هداياي تبليغاتي

۶ بازديد

يك هديه تبليغاتي مي‌تواند از يك هديه تبليغاتي ارزان مثل آفتابگير خودرو تا گرانترين و بهترين  هداياي تبليغاتي مانند خودكارهاي نفيس جواهركاري شده يا يك ساعت برند و گرانقيمت را در بر بگيرد و يا حتي خدمات يا تخفيفي را به عنوان هديه تبليغاتي ميتوان در نظر گرفت. مهمترين اصل در انتخاب هديه تبليغاتي نوع مخاطب و ميزان تاثير گذاري آن است. بهترين هداياي تبيغاتي هدايايي هستند كه بيشتر و بهتر ديده شوند. مثلا از هديه‌اي كه روي ميز كار و يا  ساعتي كه روي مچ دست بسته مي‌شود يا فلش مموري كه شخص اطلاعات مهم و خصوصي خود را در آن هميشه حمل مي كند مي‌توان نام برد كه از پر بازديدترين هداياي تبليغاتي مي‌توانند باشند. محل تبليغ بر روي هديه بايد در ديد مناسب باشد و در اين نوع تبليغ معمولاً در مركز هديه و بصورت بسيار خلاصه و موجز صورت مي‌گيرد. لزوما بزرگ بودن يا گران بودن يك هديه تبليغاتي نمي‌تواند دليل بر كارا بودن آن هديه داشته باشد مثلا حتي يك خودكار  كوچك مي‌تواند در جايگاه مناسب خودش از يك كيف گرانقيمت ارزشمندتر و مفيدتر باشد.

 

در زمينه هداياي تبليغاتي ميتوان به زير گروه هاي بسياري اشاره كرد از جمله : ستهاي تبليغاتي، انواع جاكليدي، جاكارتي، ساعت روميزي، ساعت ديواري، خودكار، تقويم، ابزار، فلش مموري، پاوربانك، ارگانايزر، كلاه، تي شرت، ليوان يا ماگ ، كالاهاي مربوط به سلامت، ورزش و تندرستي،ساك دستي و ساكهاي خريد، آفتابگير ماشين و يا ساير لوازم مورد استفاده در خودرو، وسايل مسافرتي، لوازم اداري، لوازم جانبي كامپيوتر، كتب نفيس  نيز از ديگر هداياي تبليغاتي بشمار ميروند.

 

براي انتخاب صحيح و درست هديه تبليغاتي بهتر است خود را در جايگاه فردي كه قرار است هديه را دريافت كند بگذاريد و هديه اي را در خور آن  نوع مخاطب انتخاب نماييد، هديه اي كه در خور عزيزان دريافت كننده باشد و ضمناً داراي كاربردي مناسب. براي درك اين كه يك استراتژي موثر براي هديه دادن چيست بايد به اين نكته فكر كرد كه چه چيزي مورد نياز مخاطب بوده و مي تواند استفاده از آن همراه با همنشيني لوگو و تبليغ شما احساس خوشايندي را منتقل كند مثلاً لذت خوردن يك قهوه گرم و خوش طعم همراه با لوگوي شما بر روي يك ليوان و ... بهرحال هداياي تبليغاتي براي دامن زدن به يك تبادل مشخص بين گيرنده و دهنده آن طراحي نمي شوند و گيرنده هديه در واقع بدنبال يك پاداش نيست و فقط  هديه دهندگان بدنبال اين امر هستند كه به نحوي گيرنده هديه را تحريك كنند ولي بايد اين عمل كاملا محتاطانه انجام پذيرد تا كارمندان يا مشتري و يا مخاطب احساس گرفتن رشوه را نداشته باشند چرا كه بروز چنين احساسي نه تنها مفيد نيست بلكه بسيار مخرب نيز هست.

 

به هديه دادن به‌صورت‌ يك فرايند مختصر اما هميشگي براي ايجاد ارتباط نگاه كنيد . به نوع هديه، ارزش آن، خود هديه‌گيرنده و به اخلاقيات توجه كنيد همچنين به نحوه ارسال و ارائه هداياي تبليغاتي توجه داشته باشيد. بين نيروي فروش و مشتري بايد رابطه باشد. اگر هديه را افرادي از  شركت به مشتري بدهند كه با او در ارتباط مستقيم بوده‌اند، تأثير بهتري خواهد داشت. براي مشتري بسيار جالب خواهد بود كه ببيند از بخش خدمات مشتري يك شركت، ‌هديه دريافت مي‌‌كند.
 و بالاخره آنكه براي هديه دادن هم استراتژي و دستورالعمل كوتاه مدت و بلند مدت خودتان را داشته باشيد.

 

مركز واردات و توليد هداياي تبليغاتي اد گيفت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.